«Κληρονόμος» 20 σκυλιών ζητά τη βοήθεια σας

2011-02-22 12:41

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011, 12:31

 

«Είμαι ένας απελπισμένος δικηγόρος όπου ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Πρόσφατα έχασα τον πατέρα μου, ο οποίος ήταν γιατρός στην Σπάρτη Λακωνίας. Τον πρόλογο αυτόν τον κάνω διότι ξαφνικά βρέθηκα, να έχω να φροντίσω 20 σκυλάκια, τα οποία τα συντηρούσε ο πατέρας μου, σε ένα πορτοκαλοπερίβολο έξω από τη Σπάρτη.

Ο πατέρας μου, που αγαπούσε πολύ τα ζώα και δεν άντεχε να τα βλέπει να υποφέρουν, περισυνέλεγε τα αδέσποτα, τα οποία πολλές φορές μάλιστα ήταν και τραυματισμένα από τα αυτοκίνητα. Αφού τα περιέθαλπε, μερικές φορές κατασκευάζοντας και αυτοσχέδιους νάρθηκες από τα ιατρικά ξυλάκια, που είναι για την εξέταση του λαιμού, τα έβαζε σε αυτό το περιβόλι για να αναρρώσουν χωρίς να κινδυνεύουν.

Όμως όποιος δεν ήθελε πια να κρατήσει το σκυλί του, το πετούσε εκεί πάνω από τα σύρματα του περιβολιού, χωρίς να ρωτήσει. Φυσικά αυτομάτως γινόταν και αυτό το ζώο μέλος της μεγάλης οικογένειας... Κάτι δηλαδή σαν τις εγκαταλείψεις παιδιών που βλέπαμε στις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου με τους γονείς να παρατούν παιδιά έξω από ορφανοτροφεία.

Αυτό λοιπόν το πρόχειρο κυνοτροφείο, που ο πατέρας μου με πολύ ενδιαφέρον και στοργή δημιούργησε, προσπαθώ από τηλεφώνου να συντονίσω με την βοήθεια ανθρώπων, οι οποίοι αντιλαμβανόμενοι την αδυναμία μου να είμαι παρών, με εκμεταλλεύονται οικονομικά και δυστυχώς το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να γνωρίζω εάν τελικά πραγματικά φροντίζουν τα ζώα για τα οποία ξοδεύω αρκετά χρήματα.

Επιπλέον δεν έχω καταφέρει μετά από προσωπική έρευνα να βρω κάποιον οργανωμένο χώρο, όπου θα μπορούσα να τα μεταφέρω και βεβαίως και να συνεισφέρω οικονομικά στη φροντίδα τους. Η δε φιλοζωϊκή της Σπάρτης, όταν τους εξέθεσα το πρόβλημά μου, ως μόνη λύση μου έδωσε την ευθανασία... Ειλικρινά περιμένω από εσάς να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση!».

Γιώργος Κ. Παπαδάκος

Αν μπορείτε να βοηθήσετε τον κ. Παπαδάκο επικοινωνήστε μαζί του στο email: gkpapadakos@gmail.com

Από:www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=262760&cid=17